19 kwietnia 2024

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow przeczytasz odpowiedź na pytanie, jak wybrać firmę SEO.

Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem wybrać solidną firmę SEO? Warto wsłuchać się w wskazówki specjalistów.

Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie można negować, że cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się praktycznie tylko za sprawą Google. Mimo obecności innych opcji, jak między innymi Yahoo, Bing lub Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, musi zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, na ogół jest to nieosiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i udostępniło krótki kurs, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Najważniejsze cechy solidnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kolejnych punktach tłumaczy, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.

Przedstawicielka Google akcentuje także, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą dostrzegalne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.