19 kwietnia 2024

Torby z nadrukiem reklamowym – pożyteczny gadżet

Przed przedsiębiorstwami, które zamierzają poprowadzić promocję lub wybierają się na targi, często stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także być na tyle przydatny, by codziennie z niego korzystali i tym sposobem utrwalali więź z marką. Produktem tego rodzaju są miedzy innymi torby z nadrukiem.

Torby z nadrukiem – typy

Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych nie trudno dostrzec, że pod hasłem “torba” pojawia się sporo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – bodajże najpopularniejszy i bardzo praktyczny gadżet promocyjny. Nadruk logo bądź nazwy eventu na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię po prostu wyśmienicie wygląda, a jednocześnie jest na tyle wytrzymały, aby przez długi czas zachować się na materiale. Dodatkowym atutem tych toreb jest ich koszt. W zależności od typu torby i wielkości zamówienia, cena na ogół zaczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Napisy można wykonać również na torbach na notebooka czy torbach sportowych i podróżnych. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Oczywiście, koszt toreb tego rodzaju i wykonania druku na nich jest w takich przypadkach znacznie wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Nie tylko torby z logo?

Agencje prowadzące działania marketingowe z reguły zlecają jednoczesne wykonanie wielu rodzajów gadżetów. Winny więc poszukiwać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Jednocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na zagłówkach, parasolach bądź pozostałych przydatnych artykułach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które nieustannie cieszą się zainteresowaniem klientów.