Internet to miejsce, gdzie bardzo szybko da się wyszukać informacje o każdej dziedzinie życia. Internauci mają głównie słabość do szukania...
Tematyka witryn internetowych
Żeby odbiorca odnalazł twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, lecz również postarać się o jej widoczność w...
Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach...
Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na...
Mimo, że Małopolska to jedno z mniejszych województw w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych...
Już w połowie 2020 r. Google ogłosiło, że w 2021 r. tzw. Core Web Vitals (w skrócie CWV), czyli Podstawowe...
WordPress stał się w minionych latach tak modnym systemem zarządzania treścią, że ilość stron oraz sklepów działających z jego wykorzystaniem...
Twoja strona nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Zauważasz, że nagle traci pozycje? Może to wskazywać na problemy z indeksacją....
Wygoda stron internetowych bierze się w szczególności z ich projektów. Projektując strony internetowe powinniśmy nie tylko opierać się na względach...
Audyt – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie firmy, spółki lub przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych...