Audyt – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie firmy, spółki lub przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych...
Tematyka witryn internetowych
Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie...
Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby pojawiała...
Wszechobecność internetu oraz prostota wykorzystania go do znalezienia potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każda marka pragnie obecnie być zauważalną...
Czym jest jakość i jak ją ocenić w kontekście treści? Dziś na blogu przedstawiamy m.in. intrygujący podział treści na unicorn...
Google udostępnia za darmo ogromne zasoby wiedzy. Jednym z miejsc, gdzie można znaleźć użyteczne wskazówki o optymalizowaniu stron internetowych, są...
Wydałeś krocie na firmową witrynę internetową, jednak ta nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i wyposażona w najnowsze rozwiązania,...
Funkcjonują trzy kluczowe strategie pozycjonowania: - pozycjonowanie lokalne, - pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), - pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie...
Zauważyłeś nagły spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała też pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio...
Pozycjonowanie stron to szereg czynności ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona...